این مطالعه کیفی به بررسی تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه(B2B کارآفرینی سازمانی EC) و یه موانع و مزایای پیشرفت در کشورهای درحال توسعه پرداخته و از تجربه سازمانهای زنجیره تامین مواد غذایی صنعت در اندونزی استفاده شده است ، هدف از این مطالعه بررسی تأثیر آمادگی سازمانی، صنعت و ملی و فشار محیطی بر پذیرش فناوری های مختلف EC توسط SMEs در کشورهای در حال توسعه است.مقاله شکاف دانش
مقاله شکاف دانش در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه (B2b EC) در کشورهای درحال توسعه
از سال ۱۳۸۷ که ترم دوم لیسانسم بود آرزو داشتم یه رادیو داشته باشم که دائم در مورد کارآفرینی صحبت کنه تا همه بتونن خیلی راحت هم به کارشون برسن و هم چیزی یاد بگیرن که برای همیشه بی کاری رو ریشه کن کنه. اون موقع اقداماتی هم مثل وبلاگ و ثبت چند تا دامنه ای که امروز مطرح هستند هم کردم و تا مدتی بازخورد خوبی میگرفتم.
خلاصه چند سال بعدش لیسانس گرفتم و دو سال بعد فوق لیسانس کارآفرینی از دانشگاه تهران که اون موقع ها بود که فهمیدم نیازه خیلی بیشتر بدونم تا فرد موثرتری باشم، تصمیم گرفتم مقطع دکتری مدیریت کارآفرینی رو هم بخونم، اما همیشه در کنار درس، تحقیق و پژوهش، کار کردم و همیشه چند تا کار تو دستم بود اما باز هنوز به ایستگاه کارآفرینی فکر می کردم تا اینکه مهر ۱۴۰۰ آرزوهام رو خواستم عملی کنم و کم کم ابعاد تازه ای به آرزوی خوب قدیمیم بخشیدم تا اینکه ایستگاه کارآفرینی جدید متولد شد.